משלוח חינם בכל רכישה

EN

Harmonique

Le Crochet

Artemis

English Garden

טבעות אירוסין

טבעות חותם

טבעות משובצות אבני חן

טבעות נישואין

מה זה קראט?

קראט היא יחידה למדידת טוהר הזהב. ככל שהמספר גבוה יותר, המשמעות היא שבתכשיט הזהב יש אחוז גבוה יותר של זהב טהור. הצורה הטהורה ביותר של זהב היא 24 קראט, אך תכשיטים שעשויים מזה טהור רכים מדי ומתעוותים בקלות, ולען לא משתמשים בזהב 24 קראט ליצירת תכשיטים. כדי שהזהב שמרכיב את התכשיט יהיה חזק ועמיד, משתמשים בסגסוגת - תערובת של מספר מתכות. בנוסף, הסגסוגת מאפשרת ליצור זהב בגוונים שונים - צהוב, אדום או לבן.

ב Camie&Me, אנחנו יוצרות תכשיטים מזהב 14 קראט, או 18 קראט.

אנחנו אוהבות שהלקוחות שלנו בוחרות בתכשיטים שלנו מתוך הבנה וחשיבה על הצרכים שלהן מהתכשיטים שהן עונדות מדי יום. כדי לעזור לך להחליט איזה קראטורה מתאימה לך יותר, הנה הסבר קצר לגבי הזהב בו אנו משתמשים ליצירת התכשיטים שלנו:

זהב 14 קראט

רוב התכשיטים שלנו עשויים מזהב 14 קראט. המשמעות היא שבסגסוגת, 14 חלקים עשויים זהב טהור, וה 10 חלקים האחרים עשויים מתכות אחרות, כמו כסף ונחושת, שמקנות לזהב חוזק ועמידות. זהב 14 קראט הוא חזק, ומושלם לענידה יומיומית.

זהב 18 קראט

אנחנו אוהבות להשתמש בזהב 18 קראט לתכשיטים לאירועים מיוחדים, או לתכשיטים שלא עונדים בכל יום. סגסוגת זהב 18 קראט מכילה 75% זהב טהור ו- 25% מתכות אחרות. בשל אחוז הזהב הגבוה, הסגסוגת מעט רכה יותר, ולכן אנו מעשיפות להשתמש בה לתכשיטים שלא נענדים באופן יומיומי.

עכשיו שאת יודעת הכל על סוגי הזהב, את יכולה לבחור נכון. מוזמנת להתייעץ איתנו בכל שאלה.

השארת תגובה

חיפוש